Hyundai je obnovio obitelj modela i30, pa se sada pored hatchbacka s peterim vratima može kupiti karavan, ali i trovratni model. Upravo smo takav isprobali.
Jasne linije coupea
Dok je u prijašnjoj generaciji razlika između modela s tri i pet vrata bila neznatna, sada je ona mnogo izraženija. Mnogo dinamičniji prednji dio druge generacije modela i30 u coupe izdanju ima novu masku, dok stražnji dio prate jasno izražene linije coupea, mala stakla kod stražnje klupe te polegnutiji stražnji dio krova. Svjetlosni sklop je isti, no branik je malo izmijenjen crnim dijelom u području difuzora, položeno okrenutim mačjim očima te više postavljenom registracijskom pločicom.
Dizajneri su svoju zadaću odradili na visokom nivou i vjerujemo kako ovim modelom Hyundai može računati na kupce koji inače nisu razmišljali o njihovim modelima. Tome u prolog idu i mnogo bolje vozne karakteristike te vrlo solidan paket opreme iLike po cijeni od 94.990 kn čemu na testnom primjerku valja dodati i 4180 kn za 15-colne alu naplatke s liste dodatne opreme.
Jedini benzinski motor
Početni, a istovremeno i jedini benzinski motor - 1,4-litreni agregat sa 100 KS koji se ostvaruju pri 5500 o/min te 137 Nm okretnog momenta pri 4200 okretaja - osigurava vožnju na koju prosječan vozač neće imati prigovora. U kombinaciji s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem možete se voziti sasvim pristojno, a po potrebi i dosta brzo. Normalna vožnja s dobrom kombinacijom otvorene ceste znači i potrošnju od 6,5 litara, što u kombinaciji sa spremnikom obujma 53 litre znači i veliku autonomiju. Dobar posao za Hyundai!
>> Moćan dizelaš od 184 KS, pogon 4x4 i oprema dostojna direktora